Gyakran ismételt kérdések
Ezen az oldalon olyan gyakran felmerülő kérdéseket próbáltunk összegyűjteni, melyek megválaszolásával segíteni szeretnénk minden kedves webáruházi vásárlónknak. Természetesen az itt nem szereplő kérdésekre ügyfélszolgálatos kollégáink szívesen adnak tájékoztatást telefonon ( Tel: +36 76 356 094 ) és e-mailben: info@prometeo.hu
Hány darab termékre vonatkoznak az árak?
A webáruházban megadott árak nem minden esetben 1db termékre, hanem minden termék esetében más és más darabszámra vonatkoznak. Ezt a termékre kattintva, a termék adatlapján (leírásában) látja.
Mi történik ha a kiszállított termékek között törött terméket találok? Hogyan tudom kicseréltetni?
Az áru törékeny jellegéből adódóan a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat, hogy a szállítás közben a termék megsérül , törik. A Prometeo.hu Kft. szavatolja Önnek, hogy ilyen esetben kicseréli Önnek a megrendelt terméket. Kérjük vásárlóinkat, hogyha a csomag törékeny terméket tartalmaz, a kézbesítő előtt felbontani szíveskedjenek, mert ennek elmulasztása esetén, a posta nem fogad el utólagos reklamációt.
Hogyan tudok vásárolni? Szükséges-e regisztrálnom?
Ön kétféleképpen is vásárolhat áruházunkban. Regisztrálhat fiókot vagy ún. „vendégként” (előzetes regisztráció nélkül) is vásárolhat meggyorsítva a vásárlási folyamatot.
Milyen fizetési móddal tudom a megrendelt terméket kifizetni?
A webáruházban megrendelt termékeket utánvétes fizetéssel, az áru átvételekor tudja a szállítónál kiegyenlíteni.
Színeltérések, időszakos készlethiányok kezelése hogyan történik?
Webáruházunkban Ön mindig a legfrissebb, raktáron lévő termékeket látja. Nem tüntetünk fel olyan termékeket, amelyek nem kaphatók nálunk, viszont néha-néha előfordulhat, hogy egy bizonyos termékből egy szín például éppen nem elérhető. Ezekben az esetében kollégáink mindenképpen telefonon (e-mailben) felveszik Önnel a kapcsolatot és helyettesítő terméket ajánlanak, melyet Ön elfogadhat vagy visszautasíthat.
Lajosmizse, 2020. január 06.
Üdvözlettel:
A Prometeo.hu Kft. csapata